środa, 9 lipca 2014

Słowa wstępu...

...obrazy będą później.

Do stworzenia tego bloga zainspirował mnie Slesz a inspiracją do tytułu bloga jest oczywiście "Images and Words", druga płyta studyjna zespołu Dream Theater.
Będę tu pisał o wszystkim (i niczym) - przeżycia, anegdoty i recenzje filmów oraz płyt. Obrazy też będą...
No i to tyle...
A może aż tyle...

Dobra, nie umiem pisać wstępów więc do rzeczy - jestem Dżon Pietruszka i będę coś wrzucał codziennie, o ile różnorodne czynniki zewnętrzne udostępnią mi pracę...

Zapraszam!

3 komentarze:

  1. No, no fan Godzilli :) To widzę, że będę tu częstym gościem. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :)
      Godzillę uwielbiam odkąd sięgam pamięcią...

      Usuń
    2. Mam to samo :D Ja zaczynałem jeszcze w latach 90' na niemieckich kanałach w kablówce :D

      Usuń